Saknad.

Anna, detta är mer eller mindre tillägnat till dig.
Du skall veta att du lämnar en väldigt stor tomhet, för som sagt, du är min bästa vän, du är min själsfrände.
Allt vi har gjort, från allt superkorkat till allt meningslöst, fast det finns inget meningslöst =). Allt har ju en mening.
Kom och tänka på när du tog ditt körkort, och vi jagde varandra i varsin bil. Det var kul. Eller när vi var i Norrköping och beblandar oss med polacker som varken kan svenska eller engelska, och härjar med taxichafförer :) 
Så alla minnen med dig, kan rymmas i en bok, för jag har aldrig haft så roligt med någon som jag har med dig, och även de stunder som inte har varit lyckliga, så har vi alltid varit där för varandra. För du min vän, du är absolut den finaste vän man kan ha. Så jag är mycket tacksam. Men jag vet att du kommer hem, och jag vet att minnerna komemr definitivt bli fler. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att du kommer att ha det bra. Jag klarar mig men det kommer som sagt att bli konstigt utan dig i våran vardag.
Men Anna, du är allt som man kan önska i en vän. Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anna.

Åh min fina bästa vän! Jag har inte läst detta förrän nu. Jag fick tårar i ögonen ska du veta! Du är för alltid min bästa vän och vi ska bygga många fler fina minnen tillsammans! För alltid och alltid är det du och jag. De flummiga :) Älskar dig!

2009-06-23 @ 16:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0