Tacksamhet.

Måste ju ha ett inlägg om tacksamhet. Ett litet litet tack kan göra väldig mycket skillnad, så jag är därför väldigt tacksam över att jag har 2 fungerande ben, även om de inte ser ut som jag vill ha dem, så kan jag gå, och röra mig.
Jag är även tacksam för att allt (nästan) funkar, jag kan se, prata, ta nån i handen. Det är faktiskt inte alla som kan.
Så varje dag är ett litet mirakel som man skall vara tacksam över. Även att mycket kan kännas jävligt en dag. Så är det ändå en bra grundtanke bra att ha med sig, så hejbabberibba till tacksamheten.

Kan ju även tillägga att min hoj fungerar alledels utmärkt. 360:- kostade paketet. Billigt som satan=)
Jaa jag är väldigt nöjd, med allt, och jag är kär. Mycket dessutom.
Adiooooooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0