Citat Fröken Wallin Fröken Eriksson

Anna var ute och fiskade medans Klantica var hemma och brände sig på teet. Vilket jag absolut var tvungen att genast skriva till Anna om mina framgångar här i livet.

Ica -Jag brände mig på teet! Aj satan!
Anna - Jag brände en fisk på teet, jag undrar, var det du?
Ica - Ja, visst luktar jag gott. En blandning av forest fruit och fisk-Erika. Grattis.
Anna - Jag känner det ändå hit, din fisk-stink. Vad gör du egentligen förutom att klanta dig din jävel?
Ica - Mest klanterier, vad gör du förutom att koka mig, din fiskdödare?
Anna - Jag fiskar upp dina vänner så du får sällskap i grytan, men dock är det bara du som har gått på det så länge, KLANTARSLE! Du förtjänar inget annat än att kokas!
Ica - Jag undrar i min tragiska död vem som gör mig sällskap. Du är elak och brutal.
Anna - Jag har det i blodet.


Ett litet utdrag över mitt sms-liv mellan mig och min Anna. Vilket är en bland det roligaste jag vet. Logiken är ju borta, för det saknar vi. Totalt. Vill bara tillägga att det finns inget krypiskt i våra sms. Bara allmänt störda flumheter. Join in, dude!

Kommentarer
Postat av: K. Ostron Öijer

Anna är sadist. Först vill hon slå mig med pinne och nu vill hon koka oss levande. Och den där tunga saken hon bär med sig i väskan ska vi inte snacka om! Aj som satan! Men hon får dispens.

2009-06-23 @ 09:07:39
URL: http://skanetrafiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0