Jag skulle bli en fantastisk parkeringsvakt. (Anna med).

Man undrar ju ibland, om någon såg Anna=Fylleslag och mig=Grytlapp när vi gick genom staaaaan och satte parkeringsböter på si sådär...äääh...ett par bilar =). Faktiskt så var de egenskrivna, vi hamnade visst ett tag hos min fars arbetsplats, och hans kollegor var mycket förnöjsamma med att läsa på deras bilar "Din bil luktar wunderbaum, böter 500:-" "Du är för snygg att köra denna bil, Böter 700:-" Osv..:)
Anna har visst ett dovt läte som framkommer efter ett tag, låter exakt likadant som en brunstig älg! Muuuhöööööj!
Otroligt sexigt! Jag instämmer mer än gärna i detta underliga läte.

Sen har vi otroligt dåligt lokalsinne när vi befinner oss på en pub, med massa, massa öl i kroppen. Jag gick vilse inne på Harrys. Började nästan gråta, men efter ett jävla bra tag så hittade jag min vän. Och vi gick vidare till en sunkig bar och trivdes som fisken i vattnet! Så vi fördrar trivsamma avslappnade rökiga barer än ett sterilt jävla hippo. Iaf jag :)

Aja, nu är jag i Malmö, det var 7 grader varmt när jag kom, solen sken och ett par hojar körde förbi mig, och jag, ja, jag fick gåshud. Det är fan vår:)

Kommentarer
Postat av: Extra farsan ;-)

Hmmm..... så du har varit ute o rännt igen!!! å druckit öl!!! har ja inte lärt dig något???

Själv sitter ja just nu på Holliday inn i Vilnius, sippandes på en inhemsk vodka:-)

Ikväll struntar ja i Hotellet o dom andra delegaterna från övriga Europa å ger mig ut på stan.... hoppas återvända vid liv ;-)

2009-03-10 @ 17:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0