Judas Präst & Megadöd!

Aja, har inte varit här så mycket det senaste, måste ju iaf uppdatera min vistelse i Malmö, En fantastisk stad, tror jag:) iaf det jag såg.

Landade i Malmö vid 5 snåret  på tisdagen och min käre storebror hämtade mig, med ben, inte bil. Tisdagen var mycket lugn, tv-spel och skånska muppar. Dock inte värre än småländska muppar!

Onsdagen var ju den stora dagen, heavy metal kväll. Bror och jag tog bussen till Malmö arena (dock efter ett par öl) och lite för sent ute. Bussen stannde ungefär 5 km från Malmö arena, och min bror, min käre storebror fick en snilleide' att vi kunde gena, över ett lerfält. Dock så åkte man ner 10 cm i denna jävla leran, och till min besvikelse, min svaaaaaarta skor, var inte längre svarta. Jävlar! Vi sket i lerfältet och promenerade som vanligt folk, jag sprang. brosan träffade några som sålde öronproppar, vilken är en bra ide' om man skall på hårdrockskonsert, men jag hade visst hasplat ur mig "Jag hör så dåligt ändå, så jag behöver verkligen inte öronproppar". Brosan får 2 vuxenpoäng. Jag -3 vuxenpoäng. Inne på arenan så hade visst Testament redan börjat spela, men vi behövde påfyllning på alkohål, så sprit före testament. Efter påfyllning så gled vi in graciöst på arenan, och hamnade längst fram=). Och jag hade behövt ett par öronproppar, för 3 meter framför oss, lite till höger står 9 högtalare. Bra konsert med andra ord. Skall lägga upp bilder sen i framtiden.
Men sen kom det roliga igen, vi skulle hem, jisses. Det skulle ta ungefär 2 timmar att gå hem. Och det hade jag ingen vidare större lust med. Vi åkte taxi, med en chafför som kunde kanske 20 svenska ord, det var kul. Det kostade mig 400 spänn. Fiii fän!
Sen var jag väldigt överlycklig att komma hem. Mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0