Dit Änglar Går.

Det förefaller mig ibland att varje liten detalj är betydelsefull. Vilka av våra handligar samt misstag blir avgörande för våran framtid. Att vägar gå ihop och flätas tillsammans och blir till något vackert. Att vissa livsöde bara är tragiska och ledsamma.
Att ha en erfarenhet, relaterar jag till till en situation i livet när man lär sig, oftast en jobbig skittid. Vissa har det lättare, medans vissa får kämpa som en idiot. Jag räknar mig själv till en idiot. Men att ha en bredare livserfarenhet, ger en ett bredare perspektiv på alla andra situationer, hur man reagerar, känna och fullfölja en situation. På ett annorlunda sätt.
Som tur är tror jag att det alltid kommer något gott. Och jag har fått det, till slut. Jag fick Andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0