Inbeordning på blogg. 9:ans skolavslutning.

Det där med när man slutar nian var kul, iaf för mig och Anna. Vi hade disskuterat detta länge, om nians skolavslutning. Och planerat. I Nässjö på denna tid, så var det fest i stadsparken, musik, folk, sprit, Anna, jag och poliser.

Vi hade iaf bestämmt att vi inte skulle vara sådär jättenyktra utan lite smått salongsberusad:) Min käre granne som hade åldern inne fixade spriten, tackar! Anna fixade Fanta, där har vi alltid ett problem, vi dricker spriten först, och sen lite Fanta. Kanske. Och då hade vi satt oss på en äng och pimplade. Sen skulle hela den där härliga vägen till Nässjö City bära av. Väldigt vingligt, och dimmigt. Väl vid halvvägs, hittar vi en fotboll! Överlyckliga blir vi, och spelar fotboll, sketfulla. Så om ni såg 2 extermt fulla muppar spela fotboll för längesedan, på vägen, så var det antagligen Anna och jag.

Efter våran turnering, så kom vi på en strålande ide', vi skulle hälsa på Sara! Så vi traskade vidare. Mot Sara. Och vi hittade, nästan, tvyärr var det inte Sara, utan Saras mamma. No commentes.

Bring it on to the town. Japp! Vi skulle förmodlingen möta upp ett par andra muppar, nere vid stan eller i, kanske på stan? Och det gjorde vi säkert med :D! Roligt! Kvällen flöt fram, även Anna gjorde det, jag med antar jag. Var lite suddigt för ögonen ett tag. Förstår inte varför. Har aldrig gjort det. Sen satt vi och prata och hade det trevligt, ica med en spritflaska, och farbror blå kommer fram.


Detta var en mycket kul kväll, Anna & jag kom hem. Fantastiskt:)
Detta avslutar iaf Kapitel 1 om Fylla & Sånt.


Your mistakes do not define you now, they tell you who you're not.
You've got to live this life your given...just like it's the only you've got.
 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Äntligen hände det något här:D Checkar ju in varje dag för att se om du hittat på något;)

2010-02-11 @ 14:04:24
URL: http://adeeperlook.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi ska skriva dendär boken en dag. (Inte för världen, bara för dig och mig;))



När kommer nästa inlägg? jag väntar med spänning.

2010-02-18 @ 08:37:19
Postat av: m

hjälp mej och vinna genom att rösta på min bikini !



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=e2VNQp0FHnMVs6Y1a3mrB2BKCAUdOegqT32kh1pmb2#bikiniGallery

2010-04-01 @ 20:05:39
URL: http://meeliha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0